نسخه جدید گرندنود 4.8 منتشر شد

نسخه جدید گرندنود ورژن 4.8 منتشر شد

 گرند نود ورژن 4.8  - طراحی فروشگاه اینترنتی با گرند نود

بخش اول

سیستم عامل تجارت الکترونیکی منبع باز گرند نود انعطاف پذیرترین و متنوع ترین پلت فرم تجارت الکترونیک منبع باز موجود در بازار است. از گرند نود  یکپارچه سازی برای سیستم های فروش  خود در محدوده ی گسترده با یک پلت فرم واحد استفاده کنید. گرند نود ویژگی های فعلی و آینده را تضمین می کند. تیم برنامه نویسی گرند نود در شرکت سورنا کد از نیازهای اساسی هر تجارت الکترونیکی و هم از ویژگی های آینده مورد نیاز برای گسترش سیستم های آینده اطمینان حاصل می کند. گرند نود یکی از پلتفرم های متناسب با مدل های مختلف تجاری است که می تواند با موفقیت به فروشگاه های سنتی B2C و B2B قدرت بخشیده و به مارک های محلی در گسترش جهانی کمک کند. راه حل گرند نود از فرایندهای رزرو پشتیبانی می کند، مدیریت تقویم در دسترس بودن را تسهیل می کند و حتی فروش دوره های آنلاین را نیز امکان پذیر می کند.
از همان ابتدا، GrandNode روندهایی را برای توسعه سیستم عامل های تجارت الکترونیکی تعیین کرده است. در این مقاله نکات برجسته جدیدترین نسخه GrandNode 4.80.0 را کشف کنید ما تضمین می کنیم با نسخه جدید گرند نود، بسیاری از ویژگی های جالب و بسیار مهم را به ارمغان می آورد.

برای دریافت نسخه ی تستی این فروشگاه می توانید با سورنا کد تماس بگیرید.

برای دریافت سورس این نسخه می توانید از لینک زیر استفاده کنید

دانلود آخرین نسخه ی گرند نود ورژن 4.8

 

نسخه معنایی گرند نود

برای انطباق با روندها و قوانین غالب در دنیای نرم افزارگرند نود تصمیم گرفته نسخه معنایی را اجرا کند که باید مدت زمان طولانی از آن استفاده شود که این مورد مسئله روش نسخه بعدی را روشن می کند.

گرند نود با شروع نسخه 4.80، معنای جدید شماره نسخه را پیاده سازی خواهد کرد. طبق قوانین نسخه معنایی، نسخه های بعدی گرند نود از الگوی مشخص شده - X.Y.Z پیروی می کنند
جایی که X یک نسخه اصلی است، Y یک نسخه MINOR و Z یک نسخه PATCH است.

بنابراین نسخه ورودی گرند نود برای نسخه بتا 4.80.0 و 4.80.0-beta خواهد بود.

چگونه هر نسخه را متمایز می کند و چه چیزی باعث انتشار بعدی می شود؟

از ابتدا، انتشار MAJOR کاملاً مربوط به تغییرات فناوری خواهد بود. به عنوان مثال ، 5.y.z هنگامی که دات نت هسته 5 را در پروژه پیاده سازی کند، منتشر خواهد شد.
در نسخه های MINOR، تغییرات مربوط به عملکرد برنامه را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال - گرند نود می خواهد ویژگی های دستیار مجازی صوتی را پیاده سازی کند، باید یک نسخه جزئی ارائه دهد و سرانجام نسخه های PATCH بیشترین انتشار را خواهند داشت، حاوی رفع اشکالات، اصلاحات در پرونده های CSS ،CSHTML خواهد بود. یک نیاز مهم وجود دارد، اینکه تغییرات در انتشار PATCH نمی تواند با کد منبع برنامه تداخل داشته باشد.

فرکانس به روز رسانی به شرح زیر است:


MAJOR: 

فقط در صورت بروزرسانی عمده مربوط به NET Core ،MongoDB. یا سایر فناوری هایی که گرند نود استفاده می کند، تغییرات لازم است. گرندنود قادر به پیش بینی چند بار نیست.

MINOR:

هر شش ماه 

PATCH:

خیلی بیشتراز یک بار در هر ماه 

نکته مهم انتشار نسخه جدید PATCH نیازی به بارگذاری افزونه های جدید ندارد. بسته های NuGet فقط در نسخه های جزئی و عمده به روز می شوند.

 

 

ادامه در مقاله ی بعدی 

 

با مقالات تیم طراحی سایت و برنامه نویسی شرکت سورنا کد همراه باشید.

نظر خود را وارد نمایید.